Με ποιους τρόπους μπορώ να παραγγείλω;
α) Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το κινητό σας, ή οποιαδήποτε smart device, κατεβάζοντας το MegaFrost app. Εάν διαθέτετε κινητό android μπορείτε να την κατεβάσετε άμεσα πατώντας εδώ. Εναλλακτικά, σε περίπτωση που διαθέτετε συσκευή Apple μπορείτε να την κατεβάσετε πατώντας εδώ. Για να μάθετε περισσότερα όσον αφορά τη χρήση του MegaFrost app πατήστε εδώ.

β) Μέσω του e-shop μας στο παρόν site. Για sign-up στο e-shop μας, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost ή με αντίστοιχο τμήμα που σας εξυπηρετεί. Εναλλακτικά μπορείτε να δημιουργήσετε τον επαγγελματικό σας λογαριασμό πατώντας εδώ.

γ) Μέσω τηλεφώνου στο 210 55 96 800 - 802.

δ) Μέσω email στο info@megafrost.gr
Τι είδους προϊόντα μπορώ να βρω στην εταιρία σας;
Τα τμήματα Food Service καθώς και το Bakery & Pastry που διαθέτουμε, καλύπτουν μια εκτενή ποικιλία προϊόντων σε μεγάλο εύρος καταστημάτων όπως ψητοπωλεία, all-day bar, εστιατόρια, φούρνοι κλπ.
Σε εμάς θα βρείτε μεγάλη ποικιλία από γύρους, σουβλάκια, πατάτες, κρεατοσκευάσματα, έλαια, πίτες, burger, κρουασάν, viennoiserie και αρτοσκευάσματα.
Επιπλέον θα βρείτε κατεψυγμένα λαχανικά, γλυκά, vegan προϊόντα, μπαχαρικά, dressings, ορεκτικά και έτοιμα φαγητά.
Ποιες ημέρες - ώρες παραδίδετε και πώς γίνεται η παράδοση των προϊόντων;
Η παράδοση των προϊόντων γίνεται μέσω του ιδιόκτητου στόλου φορτηγών-ψυγείων της εταιρίας μας σε όλη την Αττική και Νότια Εύβοια.
Στην υπόλοιπη Ελλάδα οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω του πρακτορείου που θα μας υποδείξει ο συνεργάτης.
Οι παραδόσεις γίνονται από Δευτέρα έως Παρασκευή 06:00 – 17:00 (αναλόγως την περιοχή) και μέσω πρακτορείων από Δευτέρα έως και Πέμπτη.
Σε πόσο χρόνο θα παραλάβω την παραγγελία μου;
Οι ημέρες παραδόσεις καθορίζονται έπειτα από συνεννόηση με τον σύμβουλο πωλήσεων ή το γραφείο εξυπηρέτησης πελατών. Την παραγγελία σας μπορείτε να την παραλάβετε, αν και εφόσον την έχετε ολοκληρώσει μέχρι τις 3:59 π.μ. μέσω της εφαρμογής ή μέχρι τις 2:00 π.μ. μέσω του τηλεφωνητή, το πρωί της ίδιας εργάσιμης μέρας. Σε ειδικές περιπτώσεις (Αργίες, κλπ) προηγείται επιπλέον συνεννόηση.
Χρεώνομαι μεταφορικά έξοδα;
Η εταιρία μας δεν χρεώνει έξοδα μεταφοράς και αποστολής. Ελάχιστη παραγγελία είναι 75€ προ ΦΠΑ. Σε διαφορετική περίπτωση ενδέχεται χρέωση μεταφοράς.
Στις περιπτώσεις που οι παραγγελίες αποστέλλονται μέσω πρακτορείου, η χρέωση μεταφοράς συμφωνείται μεταξύ πελάτη και πρακτορείου.
Πού βρίσκεται η φυσική σας έδρα;
Θα μας βρείτε στον Ασπρόπυργο Αττικής, στη λεωφόρο Νάτο 100, τ.κ.: 19300, σε ένα από τα πιο σύγχρονα συγκροτήματα αποθήκευσης και επεξεργασίας τροφίμων στα Βαλκάνια.
Ποιους τρόπους πληρωμής μπορώ να επιλέξω;
Οι αποδεκτοί τρόποι πληρωμής είναι τοις μετρητοίς, με χρήση κάρτας ή μέσω τραπεζικού εμβάσματος.
Έλαβα προβληματικό προϊόν, τι χρειάζεται να κάνω; Γίνονται επιστροφές προϊόντων;
Αν παραλάβετε ελαττωματικό προϊόν ενημερώνετε είτε τα κεντρικά μας γραφεία, είτε τον σύμβουλο πωλήσεων που σας εξυπηρετεί. Μετά από ενδελεχή έλεγχο του προϊόντος, θα λάβετε σχετική ενημέρωση από τον ποιοτικό έλεγχο της εταιρίας μας.
Σε κάθε περίπτωση, εφόσον κάποιο είδος χρειάζεται να επιστραφεί, παρακαλώ όπως επικοινωνήσατε με τον σύμβουλο πωλήσεων που σας εξυπηρετεί ή με το τμήμα εξυπηρέτησης πωλήσεων στα κεντρικά μας γραφεία.
Ποιοι είναι οι προμηθευτές σας;
Η MegaFrost έχει ως προτεραιότητα τη διανομή προϊόντων υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας. Ως εκ τούτου, διατηρεί μακροχρόνιες και επιτυχημένες συνεργασίες με εταιρίες τροφίμων και πρώτων υλών.
Επιλέγουμε τους προμηθευτές μας τόσο από την Ελλάδα όπως: Megas Yeeros, Elviart, Provil κ.ά όσο και από διεθνούς αναγνωρισμένους οίκους όπως: Unilever, McCain, Chateau Blanc, κ.ά.
Οι συνεργασίες μας διασφαλίζουν ένα ολοκληρωμένο δίκτυο διάθεσης προϊόντων για την εμπορία, διανομή και χονδρική πώληση τροφίμων στους συνεργάτες μας, διατηρώντας ανταγωνιστικές τιμές.
Αν υπάρχουν ελλείψεις σε προϊόντα πώς μπορώ να ενημερωθώ;
Αν υπάρχει γενικευμένη έλλειψη κάποιου προϊόντος ενημερώνονται όλοι οι συνεργάτες μας εγκαίρως μέσω επιστολών & newsletter εν όψει παραγγελιών. Αν υπάρχει μεμονωμένη έλλειψη, η ενημέρωση γίνεται άμεσα από τον αρμόδιο σύμβουλο πωλήσεων ή το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών.
Πώς θα μάθω να χρησιμοποιώ την εφαρμογή της MegaFrost;
O τρόπος εκμάθησης είναι πολύ απλός και εύκολος.
Μπορείτε να μάθετε να χρησιμοποιείτε την B2B εφαρμογή πατώντας εδώ ή κατόπιν επικοινωνίας με τον αρμόδιο σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί.
Πώς διασφαλίζεται η ποιότητα των προϊόντων;
Η MegaFrost, έχει ως πρωταρχικό στόχο την προστασία της υγείας του καταναλωτή τηρώντας αυστηρή πολιτική για την ασφάλεια και την υγιεινή των εμπορευόμενων προϊόντων.
Τηρούνται αυστηροί κανόνες υγιεινής σε κάθε επιμέρους στάδιο (παραλαβή, αποθήκευση και διανομή) προκειμένου να εκμηδενιστούν οι σχετικοί κίνδυνοι. Προκειμένου η MegaFrost να ταυτίζεται με την σταθερή παροχή άριστης ποιότητας προϊόντων, έχει καθιερώσει και διατηρεί αυστηρή πολιτική για την ασφάλεια των τροφίμων.
Η MegaFrost εφαρμόζει πιστοποιημένα συστήματα διαχείρισης της Ασφάλειας των τροφίμων σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα ISO 22000:2018.
Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας;
Θα χαρούμε να σας εξυπηρετήσουμε τηλεφωνικά στο 210 55 96 800 - 802, μέσω e-mail στο info@megafrost.gr ή να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί.
Πώς μπορεί η MegaFrost να συμβάλλει στην ανάπτυξη της επιχείρησής μου;
Στη MegaFrost θέλουμε όλοι να αισθάνονται ότι η συνεργασία μαζί μας είναι μια ευχάριστη, ανταποδοτική και αξιόλογη εμπειρία, να θέσουμε τα πρότυπα για εξαιρετική εξυπηρέτηση παρέχοντας ποιοτικά προϊόντα και δημιουργικές ιδέες που υπερβαίνουν τις προσδοκίες των πελατών μας και αυξάνουν την κερδοφορία τους.
Εστιάζοντας συνεχώς στην καινοτομία σκοπεύουμε να παρέχουμε στους πελάτες μας την καλύτερη εμπειρία αγορών από την αρχή μέχρι το τέλος.
Στα πλαίσια της βελτίωσης των παρεχόμενων υπηρεσιών των συνεργατών μας, η εκπαίδευση του προσωπικού, συμβουλές για τη διαχείριση των social media της επιχείρησής σας αλλά και συμφέρουσες λύσεις και νέες ιδέες για το menu είναι μερικές μόνο από τις υπηρεσίες που μπορεί να σας προσφέρει η MegaFrost.
Σε κάθε περίπτωση, προτείνουμε την επικοινωνία με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί.