Πού μπορώ να βρω το MegaFrost app;
α) Αν είστε χρήστης Android μπορείτε να το βρείτε πατώντας εδώ, εάν χρησιμοποιείται iOS μπορείτε να το βρείτε πατώντας εδώ.
β) Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το app πληκτρολογώντας "MegaFrost" (χωρίς κενά) και γυρεύοντας το "πιγκουινάκι" στο Play Store, εάν είστε κάτοχος Android συσκευής, ή στο App Store εφόσον χρησιμοποιείται Apple device.
γ) Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε το εικονίδιο "Google Play" ή το εικονίδιο "App Store" αναλόγως τη συσκευή που χρησιμοποιείτε, στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας, καθώς και σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα στο παρόν website.
β) Εναλλακτικά, μπορείτε να κατεβάσετε το app πληκτρολογώντας "MegaFrost" (χωρίς κενά) και γυρεύοντας το "πιγκουινάκι" στο Play Store, εάν είστε κάτοχος Android συσκευής, ή στο App Store εφόσον χρησιμοποιείται Apple device.
γ) Μπορείτε επίσης να αναζητήσετε το εικονίδιο "Google Play" ή το εικονίδιο "App Store" αναλόγως τη συσκευή που χρησιμοποιείτε, στο κάτω μέρος αυτής της σελίδας, καθώς και σε οποιαδήποτε άλλη σελίδα στο παρόν website.
Δεν γνωρίζω τον κωδικό χρήστη μου ή/και το password για να εισέλθω στην εφαρμογή.
Κατά την 1η σας εισαγωγή στο app, θα χρειαστεί να επικοινωνήσετε με τον αρμόδιο σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost ή με αντίστοιχο τμήμα που σας εξυπηρετεί, για να σας προμηθεύσει με τον κωδικό χρήστη σας και το ανάλογο password. Μετά την 1η σας εισαγωγή, προτείνεται η αλλαγή του αρχικού password που σας δόθηκε σε άλλο που θα γνωρίζετε μόνο εσείς.
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό χρήστη μου;
Αφότου συνδεθείτε στην εφαρμογή με τον λογαριασμό σας και αφού επιλέξετε να κάνετε παραγγελία, αναζητήστε το εικονίδιο του προφίλ σας, πάνω δεξιά της εφαρμογής. Αφού το επιλέξετε, στο μενού του προφίλ σας μαζί με τις πληροφορίες του λογαριασμού σας (επωνυμία, μέρες παράδοσης, κ.ο.κ.) επιλέξτε το "Change Password" και ακολουθήστε τις οδηγίες τις εφαρμογής.
Ξέχασα το password ή/και το username μου.
Εάν ξεχάσατε το password σας, μπορείτε να επιλέξετε το "ΞΕΧΑΣΑ ΤΟ PASSWORD" κάτω από το κουμπί της "Εισαγωγής" στο app και να ακολουθήσετε τις οδηγίες της εφαρμογής για να γίνει αρχικοποίηση του password. Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί ώστε να γίνει υπενθύμιση του username ή/και αρχικοποίηση του password σας. Σε κάθε περίπτωση, προτείνεται η χρήση της λειτουργίας "Remember me" κατά το sign-in ώστε να μη χρειάζεται να συμπληρώνετε το username ή/και το password σας κάθε φορά που εισέρχεστε στην εφαρμογή.
Πού μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα περιήγησης;
Κατά τη διάρκεια της εισαγωγής σας στο app, θα βρείτε το πεδίο επιλογής γλώσσας κάτω από το πεδίο που εισάγετε το password σας. Αφού το επιλέξετε, μπορείτε να επιλέξετε την γλώσσα που σας εξυπηρετεί. Η γλώσσα χρήσης θα αλλάξει μετά το "sign-in" που θα πραγματοποιήσετε.
Πώς μπορώ να ολοκληρώσω μια παραγγελία στο app;
Πολύ ... appλά και γρήγορα! Παρακάτω ακολουθούν τα βήματα:
1) Μετά το sign-in και εφόσον διαθέτετε πολλαπλά υποκαταστήματα, διαλέξτε το υποκατάστημα για το οποίο θέλετε να πραγματοποιήσετε παραγγελία. Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε πολλαπλά υποκαταστήματα, συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
2) Αφού επιλέξετε τη "Δημιουργία Παραγγελίας" αναζητήστε την επιλογή "Συνήθη Είδη" κάτω αριστερά της οθόνης σας, για να περιηγηθείτε στα είδη που παραγγέλνετε συνήθως. Για να προστεθεί κάποιος κωδικός στα "Συνήθη Είδη" σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost ή αρμόδιο τμήμα που σας εξυπηρετεί.
3) Κατόπιν χρησιμοποιώντας τα εικονίδια "+" και "-", οριστικοποιήστε την ποσότητα που επιθυμείτε σε ένα προϊόν και αλληλεπιδράστε με το εικονίδιο του καλαθιού στα δεξιά της ποσότητας. Επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία για όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε. Κατόπιν, αναζητήστε το πράσινο εικονίδιο "ΚΑΛΑΘΙ" κάτω αριστερά της εφαρμογής.
4) Στην οθόνη που ακολουθεί, επιβεβαιώστε τις ποσότητες που επιθυμείτε για την παραγγελία σας. Ολοκληρώσετε ενδεχόμενες μετατροπές με τα εικονίδια "+" και "-". Προσθέστε οποιοδήποτε σχόλιο που αφορά την παραγγελία σας στο σχετικό πεδίο και πατήστε το "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ"
5) Στην τελευταία οθόνη, θα σας παρουσιάσει στο "Ημ. Παραδόσεων" τις συμφωνημένες μέρες που γίνονται οι παραδόσεις, εφόσον υπάρχουν. Πατήστε μέσα στο πεδίο "Ημερομηνία παράδοσης" και επιλέξτε την ημ/νία που θέλετε να γίνει η παράδοση. Αφού επιβεβαιώσετε μια τελευταία φορά την ποσότητα και τα είδη που σας ενδιαφέρουν, ολοκληρώστε την παραγγελία σας πατώντας "Καταχώρηση".
1) Μετά το sign-in και εφόσον διαθέτετε πολλαπλά υποκαταστήματα, διαλέξτε το υποκατάστημα για το οποίο θέλετε να πραγματοποιήσετε παραγγελία. Σε περίπτωση που δεν διαθέτετε πολλαπλά υποκαταστήματα, συνεχίστε στο επόμενο βήμα.
2) Αφού επιλέξετε τη "Δημιουργία Παραγγελίας" αναζητήστε την επιλογή "Συνήθη Είδη" κάτω αριστερά της οθόνης σας, για να περιηγηθείτε στα είδη που παραγγέλνετε συνήθως. Για να προστεθεί κάποιος κωδικός στα "Συνήθη Είδη" σας, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost ή αρμόδιο τμήμα που σας εξυπηρετεί.
3) Κατόπιν χρησιμοποιώντας τα εικονίδια "+" και "-", οριστικοποιήστε την ποσότητα που επιθυμείτε σε ένα προϊόν και αλληλεπιδράστε με το εικονίδιο του καλαθιού στα δεξιά της ποσότητας. Επαναλάβετε την παραπάνω διαδικασία για όλα τα προϊόντα που επιθυμείτε. Κατόπιν, αναζητήστε το πράσινο εικονίδιο "ΚΑΛΑΘΙ" κάτω αριστερά της εφαρμογής.
4) Στην οθόνη που ακολουθεί, επιβεβαιώστε τις ποσότητες που επιθυμείτε για την παραγγελία σας. Ολοκληρώσετε ενδεχόμενες μετατροπές με τα εικονίδια "+" και "-". Προσθέστε οποιοδήποτε σχόλιο που αφορά την παραγγελία σας στο σχετικό πεδίο και πατήστε το "ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ"
5) Στην τελευταία οθόνη, θα σας παρουσιάσει στο "Ημ. Παραδόσεων" τις συμφωνημένες μέρες που γίνονται οι παραδόσεις, εφόσον υπάρχουν. Πατήστε μέσα στο πεδίο "Ημερομηνία παράδοσης" και επιλέξτε την ημ/νία που θέλετε να γίνει η παράδοση. Αφού επιβεβαιώσετε μια τελευταία φορά την ποσότητα και τα είδη που σας ενδιαφέρουν, ολοκληρώστε την παραγγελία σας πατώντας "Καταχώρηση".
Μπορώ να πραγματοποιήσω πληρωμές εντός της εφαρμογής;
Επί του παρόντος, δεν είναι εφικτό να τακτοποιήσετε τις οφειλές σας μέσω της εφαρμογής. Θα συνεχίσετε να διαχειρίζεστε το υπόλοιπό σας, βάσει της συμφωνίας που έχετε με τη MegaFrost.
Αν κάνω λάθος σε παραγγελία, μπορώ να την τροποποιήσω;
Εφόσον έχετε ολοκληρώσει εκ παραδρομής την παραγγελία σας και έχετε επιλέξει αποστολή, δεν είναι εφικτό να πραγματοποιήσετε αλλαγές στην αποσταλθέντα παραγγελία μέσω του app.
Μπορείτε παρόλα αυτά να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία και αφού την τροποποιήσετε σύμφωνα με τις ανάγκες σας (προσθέτοντας ή αφαιρώντας τα επιθυμητά είδη), να μας την στείλετε με την ίδια ημ/νία παράδοσης με την εκ παραδρομής απεσταλμένη, αναφέροντας στα σχόλια να εκτελεστεί η παρούσα έναντι της προηγούμενης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί ή με το Τμήμα εξυπηρέτησης πωλήσεων.
Μπορείτε παρόλα αυτά να δημιουργήσετε μια νέα παραγγελία και αφού την τροποποιήσετε σύμφωνα με τις ανάγκες σας (προσθέτοντας ή αφαιρώντας τα επιθυμητά είδη), να μας την στείλετε με την ίδια ημ/νία παράδοσης με την εκ παραδρομής απεσταλμένη, αναφέροντας στα σχόλια να εκτελεστεί η παρούσα έναντι της προηγούμενης.
Εναλλακτικά, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον σύμβουλο πωλήσεων MegaFrost που σας εξυπηρετεί ή με το Τμήμα εξυπηρέτησης πωλήσεων.
Μπορώ να δω ιστορικό των παραγγελιών μου ή/και να επαναλάβω προηγούμενη παραγγελία;
Βεβαίως! Περιηγηθείτε στην επιλογή "Παραγγελίες μου" κάτω δεξιά της εφαρμογής για να δείτε το ιστορικό των παραγγελιών σας. Επιλέξτε το "Προσθήκη στο καλάθι" της παραγγελίας που επιθυμείτε να επαναλάβετε. Κατόπιν περιηγηθείτε στο καλάθι αγορών σας και ολοκληρώστε την παραγγελία σας κανονικά.